راه اندازی کمپین قرعه کشی و چاپ

چاپ کارت قرعه کشی و باشگاه مشتریان

راه اندازی کمپین قرعه کشی و باشگاه مشتریان برای مصرف کنندگان و ارائه کد قرعه کشی به مشتریان کارت قرعه کشی با شماره های رندوم و متغییر  که این کد ها برای هر کارت متفاوت و منحصر به فرد  است ،بهترین و امن ترین روش برای قرعه کشی است.

کارت قرعه کشی مورد نیاز است تا کمپین و جشنواره قرعه کشی رو برای محصولات که مصرف کننده با خراشیدن لایه امنیتی (اسکرچ)، کد زیر آن را به سامانه پیامکی شما ارسال میکند.

کارت قرعه کشی درون بسته بندی محصولات یا روی آن الصاق می شود و یا برای کسب کارهایی که خدمات محور هستند زمانی که مشتریان از خدمات شما بهره مند می شوند، جهت ترغیب آنها به ادامه استفاده از خدمات ، کارت قرعه کشی به مشتریان جهت شرکت در قرعه کشی تحویل داده می شود.

 

خرید بیشتر = شانس بیشتر

چاپ کارت قرعه کشی بیشتر با هر خرید شانس بیشتری برای برنده شدن می دهد

با هر خرید مشتری یک کارت قرعه کشی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که با رسیدن به تعدادی مثلا 50 عدد یه هدیه به مشتری داده شود و در عین حال شانس مشتری برای برنده شدن 50 برابر می شود و این 50 برابر شدن یعنی مشتری که از شما 1 بار محصول تهیه می کرده، الان 50 عدد تهیه می کند.

چاپ کارت قرعه کشی
ایجاد ذهنیت

ایجاد ذهنیت مثبت از برند در ذهن مصرف کننده

مشتریان وقتی می بینند برندی که از آن خرید می کنند به مشتریانش اهمیت می دهد و در جهت تشکر از خرید مشتریان برای آن ها جوایزی را در نظر می گیرند، قطعا به برند و محصول و خدمات شما وفادار می مانند.

قرعه کشی = خرید بیشتر محصولات شما نسبت به قبل توسط مشتریان

مشتری ها از محصولات شما بیشتر خرید میکنند تا شانس آن ها برای برنده شدن بیشتر شود.

چاپ کارت قرعه کشی
شناخته شدن بیشتر برند و محصولات با چاپ کارت قرعه کشی

چاپ کارت قرعه کشی و برگزاری کمپین قرعه کشی

یک راه برای اینکه برند و محصولات شما شناخته تر بشوند، ایجاد جشنواره و کمپین قرعه کشی برای محصولات و خدمات شماست.

با این کار شرکت ها نه تنها به بقا امیدوار می شوند بلکه در شرایط نامناسب اقتصادی به سودی می رسند که شاید قبلا هرگز به آن دست پیدا نکرده بودند.

ویژگی که باید قرعه کشی داشته باشد این است که مشتریان باید ترغیب و تشویق شوند و با علاقه محصولات شما رابخرند و باید این احساس را داشته باشند که شانس نسبتا خوبی برای برنده شدن دارند و قرعه کشی که در آن شرکت می کنند واقعی است و قرار است که در قرعه کشی این شانس را داشته باشند که کد قرعه کشی همان کدی باشد که آنها به سامانه پیامکی شما فرستاده اند.

آیا چاپ کارت قرعه کشی راه حل مناسبی برای افزایش فروش است؟

چاپ کارت قرعه کشی جهت برگزاری کمپین های قرعه کشی طراحی و چاپ می شوند

چاپ کارت قرعه کشی قطعا مشتریان جدیدی را تشویق به خرید بیشتر محصولات شما می کند.

مبلغ جایزه قرعه کشی هر چقدر بزرگتر و قابل دستیابی تر باشد، حتما مشتریان استقبال بسیار خوبی از محصولات شما می کنند.

تعداد زیادی از برند های معتبر اقدام به جذب مشتریان بیشتر و رسیدن به فروش بالای محصول با استفاده از  کمپین ها و جشنواره های قرعه کشی می کنند.

در نهایت مصرف کننده تشویق می شود که اگر قصد خرید محصول مشابه با محصولات شما رادارند، حتما از محصولات شما استفاده کنند، به دلیل اینکه شانسی هر چند اندک برای خود به وجود بیاورند.

چاپ کارت قرعه کشی جهت برگزاری کمپین های قرعه کشی طراحی و چاپ می شود.
قرعه کشی روشی برای فروش بیشتر،قدردانی از مشتریان و به طور کلی اهدای هدایایی است که به طور تصادفی از بین تمام شرکت کنندگان در قرعه کشی،تعدادی از خریداران محصول که کد متغییر قرعه کشی درون محصول را به سامانه پیامکی آن محصول کردند به عنوان برنده اعلام می شود.
چاپ کارت قرعه کشی

هرکارت قرعه کشی حاوی رمز متغییر و اختصاصی است که هر مشتری پس از خرید لایه ی امنیتی روی کارت (اسکرچ) را خراش داده و کد را به سامانه پیامکی شما ارسال می کند.

اسکرچ (scratch) از کد روی کارت محافظت می کند و این کد تا قبل از خراش توسط مشتری امن می ماند.

حتما قرعه کشی های تلوزیونی را تماشا کرده اید...

شرکت های زیادی برای افزایش فروش از چاپ کارت قرعه کشی به عنوان ابزاری برای یک تغییر اساسی در فروش و جهش فروش استفاده می کنند.

برای سفارش کلیک کنید.