چاپ کارت اصالت کالا چیست؟

کارت اصالت کارتی است که تضمین می کند خریدار کالایی که خریداری نموده به وسیله ی گارانتی و وارانتی پشتیبانی می شود.

ابزار لازم برای تضمین گارانتی به مشتریان چاپ کارت اصالت کالا برای مشتریان است.

چاپ کارت اصالت کالا اعتبار کالای شما را مشخص می کند و به خریدار اطمینان خاطر می دهد که کالای خریداری شده اصل می باشد و تقلبی نیست.

چاپ کارت اصالت

ارائه ی کارت اصالت به مشتری به این منزله است که این کالا فقط توسط شرکت و کارخانه ی شما تولید شده و کالاهای غیر از شرکت شما تقلبی بوده و کالای مورد نظر اصل نمی باشد.

رمزپرینت با ارائه ی راه حل ها و مشاوره برای راه اندازی سیستم اصالت کالا و خدمات شما اصالت کالا تولیدی شما یا خدماتی که به مشتریان ارائه می کنید را به وسیله ی این کارت ها و یا لیبل ها (برچسب) تضمین می کند.

با توجه به نیاز مجموعه شما پس از مشاوره با کارشناس ما بهترین پیشنهاد به شما داده می شود.

جهت مشاهده عکس 360 درجه روی فلش زیر عکس کلیک کنید
    0%

    مشتریان برای اطمینان از خریدشان نیاز به کارت اصالت کالا دارند که بتوانند به وسیله ی آن بتوانند مواردی که احیانا پس از خرید پیش می آید و جزء خدمات گارانتی و وارانتی می باشد را پیگیری کنند.

    هیچ وسیله ای مانند چاپ کارت اصالت کالا نمیتواند این تضمین را به مشتری بدهد، چون یک کارت دست مشتری است که مدرکی حساب می شود برای پیگیری کالای خریداری شده.

    این کارت گویای این مطلب است که کالای تولید شده متعلق به شرکت شماست و مشتریان می توانند پیگیری کالای خریداری شده را از این طریق با شرکت شما مطرح کنند.

    برند های معروف بیشتر به اصالت کالا اهمیت می دهند چون معمولا محصولات تقلبی برند آنها بیشتر جعل می شود و آنها از طریق چاپ کارت اصالت کالا جلوگیری می کنند از تولید و توزیع محصولات تقلبی که به وسیله ی افراد سود جو تولید شده.

    کارت اصالت
    کارت اصالت کالا