راه اندازی کمپین قرعه کشی و چاپ
چاپ کارت قرعه کشی و باشگاه مشتریان
راه اندازی کمپین قرعه کشی و باشگاه مشتریان برای مصرف کنندگان و ارائه کد قرعه کشی به مشتریان کارت قرعه کشی با شماره های رندوم و متغییر که این کد ها برای هر کارت متفاوت و منحصر به فرد است ،بهترین و امن ترین روش برای قرعه کشی است.
کارت قرعه کشی مورد نیاز است تا کمپین و جشنواره قرعه کشی رو برای محصولات که مصرف کننده با خراشیدن لایه امنیتی (اسکرچ)، کد زیر آن را به سامانه پیامکی شما ارسال میکند.
کارت قرعه کشی درون بسته بندی محصولات یا روی آن الصاق می شود و یا برای کسب کارهایی که خدمات محور هستند زمانی که مشتریان از خدمات شما بهره مند می شوند، جهت ترغیب آنها به ادامه استفاده از خدمات ، کارت قرعه کشی به مشتریان جهت شرکت در قرعه کشی تحویل داده می شود.
خرید بیشتر = شانس بیشتر
چاپ کارت قرعه کشی بیشتر با هر خرید شانس بیشتری برای برنده شدن می دهد
با هر خرید مشتری یک کارت قرعه کشی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که با رسیدن به تعدادی مثلا 50 عدد یه هدیه به مشتری داده شود و در عین حال شانس مشتری برای برنده شدن 50 برابر می شود و این 50 برابر شدن یعنی مشتری که از شما 1 بار محصول تهیه می کرده، الان 50 عدد تهیه می کند.
ایجاد ذهنیت
ایجاد ذهنیت مثبت از برند در ذهن مصرف کننده
مشتریان وقتی می بینند برندی که از آن خرید می کنند به مشتریانش اهمیت می دهد و در جهت تشکر از خرید مشتریان برای آن ها جوایزی را در نظر می گیرند، قطعا به برند و محصول و خدمات شما وفادار می مانند.
قرعه کشی = خرید بیشتر محصولات شما نسبت به قبل توسط مشتریان
مشتری ها از محصولات شما بیشتر خرید میکنند تا شانس آن ها برای برنده شدن بیشتر شود.
شناخته شدن بیشتر برند و محصولات با چاپ کارت قرعه کشی
چاپ کارت قرعه کشی و برگزاری کمپین قرعه کشی
یک راه برای اینکه برند و محصولات شما شناخته تر بشوند، ایجاد جشنواره و کمپین قرعه کشی برای محصولات و خدمات شماست.
با این کار شرکت ها نه تنها به بقا امیدوار می شوند بلکه در شرایط نامناسب اقتصادی به سودی می رسند که شاید قبلا هرگز به آن دست پیدا نکرده بودند.
ویژگی که باید قرعه کشی داشته باشد این است که مشتریان باید ترغیب و تشویق شوند و با علاقه محصولات شما رابخرند و باید این احساس را داشته باشند که شانس نسبتا خوبی برای برنده شدن دارند و قرعه کشی که در آن شرکت می کنند واقعی است و قرار است که در قرعه کشی این شانس را داشته باشند که کد قرعه کشی همان کدی باشد که آنها به سامانه پیامکی شما فرستاده اند.
آیا چاپ کارت قرعه کشی راه حل مناسبی برای افزایش فروش است؟